by Tiberiu C.

ROSE@FAMP

 

Responsabilitate, Originalitate, Sustenabilitate și Etică

 

Fiecare carieră începe cu o educație bună

edukacja 

Educaţia este cea mai puternică armă pe care voi

o puteţi folosi pentru a schimba lumea.

– Nelson Mandela

AVIZIER

Don't worry

be FAM(P)ILY!

GRIGORIU Alexandra Mihaela

 

Mă numesc Grigoriu Alexandra Mihaela și sunt studentă în anul I, seria A, la facultatea  de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Înainte de participarea la vizita de studiu alături de domnul Vlăduleasa Cătălin,  tema fiind „Administrația Străzilor”, nu cunoșteam atât de multe detalii legate de acest subiect. Însă, pe parcursul întregii vizite, lucrurile au luat cu totul și cu totul o altă întorsătură. Am descoperit concret ceea ce  înseamnă cu adevărat „Administrația străzilor”, cu ce se ocupă această instituție și care sunt strategiile și obiectivele acesteia,

Pentru mine această oportunitate, pe care am avut-o datorită parteneriatului dintre instituție și facultate, a fost într-adevăr o experiență plăcută, întrucât prin intermediul acestei vizite am beneficiat de îmbogățirea bagajului cultural. Informațiile pe care le-am aflat, cu siguranță, îmi vor fi necesare pe tot parcursul vieții profesionale. Totodată, consider că aceste proiecte sunt utile și necesare în cursorul vieții studențești.

GROSU Miruna

 

Numele meu este Grosu Miruna și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Administrație Publică. Am aflat de proiectul ROSE încă de la începutul facultății. De aceea, mi-am dorit să particip la toate activitățile pare acest proiect le oferă. Pe lângă beneficiul de a amplifica cunoștințele pe care le dobândesc în timpul orelor de curs sau seminar, proiectul ROSE m-a ajutat să mă dezvolt și din punct de vedere personal.

În data de 25 martie am avut ocazia să particip, împreună cu colegii mei, la o vizită online, activitatea  proiectului ROSE. În cadrul acestei vizite la Administrația Străzilor, împreună cu de domnul Vlăduleasa Cătălin - consilier juridic, care ne-a furnizat informații din cadrul instituției, precum scopul acesteia proiectele care au fost sau sunt în desfășurare în aria municipiului București, am avut ocazia de cunoaște cu adevărat cee ace presupune o instituție publică. Am dezbătut probleme legate de infrastructura orașului București și, bineînțeles despre problema traficului infernal.

Consider că acest tip de proiecte sunt benefice, ba chiar esențiale pentru studenți, deoarece ne familiarizează cu multe aspecte din sectorul Administrației Publice. Totodată, prin intermediul acestor vizite de studiu la instituțiile publice, beneficiem de acumularea unor informații pe care le primim chiar de la angajații acestora, din propria lor experiență

ILIE Laura Ioana

 

Mă numesc Ilie Laura Ioana, sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, seria A, grupa 207. În urma participării mele la vizita coordonată de domnul Cătălin Vlăduleasa, am acumulat informații importante despre orașul în care trăiesc și în care studiez. De asemenea, am aflat despre problemele cu care se confruntă Bucureștiul, dar și Serviciul Public care privește Administrația Străzilor. Consider că aceste vizite sunt benefice pentru noi, fiind viitorii funcționari publici, ca să ne familiarizăm încă din timpul studiului cu ceea ce presupune Administrația Publică.

De asemenea, domnul Cătălin Vlăduleasa a avut o prezentare foarte interactivă, stârndindu-mi atenția pe întreg parcursul prezentării. Activitățile ROSE la care am participat până acum m-au determinat să fiu activă pe tot parcursul desfășurării întregului proiect. Pe lângă informațiile pe care le-am acumulat în urma participării de până acum, care m-au ajutat să mă dezvolt din punct de vedere profesional, am dobândit aptitudini benefice vieții personale.

Consider că cei implicați în acest proiect știu să gestioneze lucrurile într-un mod interactiv, captivant, în așa fel încât, chiar și în situația actuală, desfășurându-se activitățile online, să ne mențină pe noi studenții atenți și dornici de cunoaștere.

IONESCU Ramona Nicoleta

 

Mă numesc Ionescu Nicoleta Ramona și sunt studentă în anul I la facultatea de Administratie și Management Public, programul „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Recent, am participat la vizita de studiu din cadrul proiectului ROSE, la ”Administrația Stăzilor”, coordonată de doamna Oana-Matilda Sabie. Prin intermediul acestei vizite, am dobândit o serie de cunoștințe în domeniul Administrației Publice, precum modul în care angajații acestei instituții gestionează probleme cu care se confruntă și modalitatea de rezolvare a acestora. De asemenea, consilierul juridic Cătălin Vlăduleasa ne-a prezentat atribuțiile pe care acesta le îndeplinește și ne-a răspuns detaliat la orice întrebare și curiozitate pe care am avut-o.

HURMUZ George Ionuț

 

Mă numesc Hurmuz George Ionut și sunt student la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București. În urma vizitei pe care am avut-o prin intermediul proiectului ROSE, la „Administrația Străzilor” din Municipiul București, am dobândit o serie de cunoștințe pe care le pot folosi atât în continuarea studiilor, cât și în momentul în care voi lucre în domeniul sectorului public.De asemenea, proiectul ROSE este o adevărată oportunitate pentru studenți, deoarece include diferite activități care să îi ajute pe aceștia să își îmbogățească bagajul cumulat în timpul orelor de curs sau seminar, dar și să se dezvolte din punct de vedere personal, să știe cum să își gestioneze timpul sau problemele cu care se confruntă.

HIMER Ștefan Daniel

 

Mă numesc Himer Ștefan-Daniel, sunt student în anul I la Facultatea de Administrație si Management Public, programul „Administrație Publică”. Proiectul ROSE nu presupune doar activități remediale, prin intermediul cărora informațiile sunt aprofundate, ci și activități de tutorat sau cele de Consiliere și Orientare în Carieră.

De curând am avut ocazia de a participa la o vizită de studiu realizată de „Administrația Străzilor”. Cel care ne-a oferit informații de-a dreptul importante, necunoscute până acum, ce-i drept, a fost domnul consilier juridic Cătălin Vlăduleasa. Acesta ne-a prezentat instituția așa cum este, ne-a vorbit despre obiectivele și strategiile pe care încearcă să le dobândească, dar și despre problemele cu care se confruntă.

IGNAT Tudor Valentin

 

Mă numesc Ignat Tudor-Valentin, sunt student la Facultatea de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică” din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

În cadrului proiectului ROSE, am luat parte  cu entuziasm la prezentarea domnului Cătalin Vlăduleasa, consilier juridic în cadrul Administrației Străzilor din Municipiul București, prin intermediul vizitei de studio desfășurată în luna martie. Am aflat cu ce instituții colaborează Administrația Străzilor, cum își gestionează activitățile și care sunt problemele cu care se confruntă această instituție. Domnul consilier ne-a răspuns la întrebările pe care noi i le-am adresat. După întâlnirea online am rămas cu foarte multe noutăți folositoare precum funcționarea sistemului de semaforizare, remedierea diferitelor probleme stradale, proiecte interesante și multe altele. Totodată am aflat și că această instituție are nevoie de tineri care învață sau care vor lucra în acest domeniu , de oameni cu perspectivă, oameni care doresc o schimbare. Discursul a fost plăcut, deschis și interactiv. Îmi doresc să îl revedem și îi mulțumesc pentru timpul acordat.

ANDREEA PETRESCU

 

Mă numesc Petrescu Andreea și sunt studentă în anul I la Faculateta de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Datorită vizitei de studiu la care am luat parte prin intermediul proiectului ROSE, la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, am dobândit multe cunoștințe despre funcționarii publici și despre atribuțiile pe care aceștia le au.

Am aflat etapele prin care acesția trebuie să treacă pentru a ajunge în stadiul de funcționar public debutant, de execuție și de conducere și nu în ultimul rând, înalt funcționar public.

De asemenea, ni s-au explicat și modalitățile prin care sunt evaluați, ceea ce mi s-a părut foarte interesnat.

Această vizită m-a ajutat să îmi creez o nouă perspectivă asupra acestui domeniu și m-a încurajat să merg în continuare pe acest drum.

ALEXIA PLEȘU

 

Mă numesc Pleșu Alexia, sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Consider că participarea la vizita de studiu a fost o adevărată oportunitate pentru mine, deoarece încă din studenție, este foarte important să comunicăm cu persoane specializate în domeniul în care și eu, la rândul meu, o să activez. Mi-a plăcut faptul că s-a vorbit despre sistemul actual din România, și despre combaterea problemelor cu care se confruntă.

Ca o imagine de ansamblu, acest proiect este doar unul dintre primii pași în studiul meu din Administrația Publică.

GABRIEL PASCU

 

Vizita de studiu, online, la Agenția Națională a Funcționarilor Publici a fost cu adevărat o oportunitate pentru mine, deoarece am avut ocazia de a acumula informații necesare pentru viitorul meu. Pe lângă informațiile primite prin intermediul cursurilor de specialitate, întotdeauna este loc de mai mult, de adevărate confesiuni din partea actualilor funcționari publici. Aceste detalii esențiale îmi vor fi utile cu siguranță în viitor, când și eu voi face parte din Administrația Publică a României. Îmi voi aminti cu drag această întâlnire la care au participat președintele ANFP-ului, dar și echipa HR acestei instituții.

ROXANA VAS

 

Numele meu este Vas Roxana, sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin participarea la proiectul ROSE, am beneficiat și de vizita de studiu la Agenția Națională a Funcționarilor Publici din luna martie. Cu această ocazie am aflat destul de multe informații despre ce înseamnă să fii funcționar public și despre atribuțiile pe care le ai odată cu ocuparea acestei funcții.

În urma vizitei am fost încurajată să aleg o viitoare carieră în domeniul administrației publice și am desprins noi idei, noi orizonturi și noi oportunități.

CLAUDIA TUDORACHE

 

Mă numesc Tudorache Claudia, studiez la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Odată cu participarea la activitățile desfășurate în proiectul ROSE, am beneficiat și de o vizită importantă la Agenția Națională a Funcționarilor Publici. În urma acestei vizite, bagajul meu de cunoștințe s-a îmbogățit considerabil, întrucât sub atenta îndrumare a președintelui ANFP și echipei de HR a instituției, ne-au fost oferite informații pe care nu le cunoșteam până acum. Aceste informații îmi vor fi utile cu siguranță pe parcursul studiilor, dar și după finalizarea acestora.

MIRUNA SIMION

 

Numele meu este Simion Miruna și sunt studentă în anul I, la Facultatea de Administrație și Management Public. În luna martie am avut ocazia să iau parte la o vizită de studiu la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, prin intermediul proiectului ROSE.

A fost o experiență foarte plăcută, deoarece angajații cu care am discutat au fost deschiși și am putut purta o discuție liberă.

Aceștia ne-au dezvăluit ce înseamnă să fii cu adevărat funcționar public și care sunt atribuțiile pe care trebuie să le dobândești în această carieră.

LARISA RIZA

 

Mă numesc Riza Larisa și sunt studentă în anul I, la Facultatea de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică”.

Întâlnirea cu angajații Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și cu președintele acestei instituții mi-a stârnit interesul asupra viitoarei mele cariere în domeniul public. Datorită discuției deschise pe care am avut-o, am observat o atitudine deschisă și pozitivă a echipei. Ne-au prezentat atribuțiile pe care le au funcționarii publici, am discutat despre problemele cu care se confruntă statul român, dar și despre strategiile de rezolvare pe care aceștia doresc să le implementeze.

Pe viitor îmi doresc să lucrez într-o instituție publică, unde munca în echipă reprezintă o plăcere și nu o obligație.

ANDREI PĂDUREȚU

 

Vizita la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, din cadrul proiectului ROSE, a fost foarte interesantă, dar și captivantă în același timp, deoarece am învățat lucruri noi.

Spre exemplu, ce înseamnă a lucra ca funcționar public și cu ce se ocupa această instituție pilon a administrației din România.

Persoanele cu care am comunicat în cadrul acestui proiect au fost foarte amabile, oferindu-ne toate informațiile pe care le-am solicitat. Ne-au prezentat și modalitățile evaluării competențelor profesionale a funcționarilor publici.

Așadar, în urma acestei vizite, mi-am format o percepție mai clară asupra a tot ceea ce înseamnă funcția publică, iar această experiență mă va ajuta pe viitor. Totodată, consider că este foarte important pentru un student să vadă cum se desfășoară lucrurile practic într-o instituție din domeniul de activitate al studiilor pe care le urmează.

 ANDRA PETRARU

 

Mă numesc Petraru Andra și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, programul „Administrație Publică”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin participarea la activitățile desfășurate în proiectul ROSE, am beneficiat atât de dezvoltare din punct de vedere profesional, cât și personal. De curând am luat parte, alături de o parte din colegii mei, la o vizită de studiu în domeniul administrației publice, și anume la Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Președintele, împreună cu echipa de HR a instituției, ne-au oferit informații prețioase despre viața de funcționar public. În urma acestei vizite, consider că să fii angajat în acest domeniu îți va aduce foarte multe beneficii.

CĂTĂLIN PRALĂ

 

Proiectul ROSE ne-a oferit șansa de a lua parte la o vizită online la Agenția Națională a Funcționarilor Publici. Această vizită a fost coordonată de domnul președinte și echipa de HR a instituției. Aceștia ne-au prezentat atribuțiile pe care le au funcționarii publici, problemele cu care se confruntă statul roman, dar și planul de acțiune pe care îl au.

Discuțiile din cadrul întâlnirii au fost libere, iar întrebările pe care le-am adresat eu primit pe deplin răspunsuri potrivite care să ne convingă că o carieră în domeniul sectorului public este benefică.

CIORAN ANDREEA

 

În cadrul webinarului organizat de Reveal Marketing Research, în parteneriat cu FAMP, am învățat lucruri noi, în special despre funcționalitatea unei companii în aceste vremuri pandemice în care ne aflăm. Atitudinea cu care am fost întâmpinați a fost una formală, dar degajată, iar toate întrebările și nelămuririle noastre au primit un răspuns. Atmosfera a fost una foarte primitoare, chiar dacă ne aflam în online, ba chiar pot afirma faptul că s-a realizat o coordonare și o organizare nemaipomenită.

 Astfel,  pot afirma că această mică parte a echipei întâlnită în webinar, a dat dovadă de mult profesionalism, de adaptabilitate și înțelegere, fiind foarte implicați în a da un răspuns cât mai complet, cât mai detaliat dar și interesant pentru noi, pentru a ne capta atenția și admirația, lucru ce l-au realizat pe deplin.

Le admir munca, care este asemenea unei pasiuni și se vede că-l fac cu multă plăcere. Pot spune că prezentarea a fost de ordin informațional, însă și de iluminare a carierei de viitor, primind multe sfaturi utile ce m-au făcut să mă gândesc mai bine la ceea ce îmi doresc să fac în viitor, în materie de profesie.

Acest proiect mi-a oferit o reală oportunitate de a descoperi lucruri noi, de a-mi cunoaște mai bine dorințele de carieră și posibilitatea de a face practică la REVEAL MARKETING RESEARCH, unde voi putea face parte dintr-o echipă tânără, ambițioasă și focusată pe targeturi înalte.

Dacă ar trebui să descriu o mică parte a echipei, observat într-un timp minimal, ar fi: profesionalism, deschidere și implicare.

GHOLMIEH MARIA-ELENA

 

În luna martie am avut ocazia de a participa la vizita de studiu din cadrul proiectului ROSE organizată de compania REVEAL MARKETING RESEARCH.

În urma vizitei a trebuit să elaborăm un studiu de caz pe baza unei teme care a fost alesă la nivel de echipă. Am fost foarte entuziasmată pentru că am ales să particip la acest proiect, deoarece mi s-a părut foarte interesant faptul că putem face practică în anul 2 de facultate în cel de-al doilea semestru. Țin să menționez faptul că a fost o oportunitate, deoarece pe perioada pandemiei activitățile didactice din cadrul facultății s-au desfășurat în mediul online, iar faptul că nu ne am putut cunoaște colegii a reprezentat un factor negativ adus de pandemie.

Am apreciat că în cadrul colaborării cu colegii mei de echipă am putut lucra împreună ca o echipă, ceea ce conteză foarte mult în zilele noastre. Pe de altă parte, vreau să le mulțumesc celor două reprezentante ale companiei pentru timpul acordat și pentru modul de prezentare al companiei de care aparțin. Informațiile oferite de reprezentantele companiei au fost foarte utile pentru redactarea studiului de caz.

Sper ca pe viitor să mai apară astfel de proiecte, deoarece mi-ar plăcea să repet această experiență.

MANU RUXANDRA

 

Datorită Facultății de Administrație și Management Public, la începutul lunii martie m-am implicat în proiectul ce vizează compania REVEAL MARKETING RESEARCH. Împreună cu colegii mei am luat parte la o ședință, în cadrul căreia o parte din echipa instituției ne-a prezentat în amănunt care este scopul lor principal și cu ceea ce se ocupă.

Am fost plăcut surprinsă de abordarea acestora și de faptul că ne-au oferit răspunsuri la fiecare curiozitate, astfel dau dat dovadă de o foarte bună organizare și de profesionalism. Acest webinar m-a făcut să descopăr o arie a domeniului pe care îl studiez de care nu mai auzisem în trecut și asupra căreia am dezvoltat un interes profund.

Chiar dacă situația actuală nu mi-a oferit șansa de a îmi cunoaște toți colegii, datorită acestui proiect am avut ocazia să lucrez și să comunic cu mai mulți dintre ei. Se pare că muncă în echipă se poate face și de la distanță, iar asta ne-au demonstrat și cei de la Reveal Marketing Research, ei reușind să se adapteze cu ușurință lucrului de acasă, ba chiar transformându-l într-un avantaj. M-am regăsit în valorile pe care aceștia ni le-au prezentat și consider că formează o echipă din care oricine întră pe piața muncii și-ar dori să facă parte. Informațiile dobândite în urmă ședinței au reușit să îmi stârnească interesul asupra acestui domeniu și îmi doresc că în final să reușesc să pot face parte și eu dintr-o echipă atât de unită, ba poate chiar din echipa lor.

În final, doresc să le mulțumesc celor de la Reveal Marketing Research pentru timpul acordat și pentru informațiile utile, dar și FAMP, pentru oportunitatea de a face parte dintr-un asemenea proiect.

MIERLICI RADU

 

Pentru mine, experiența vizitei la compania Reveal Marketing Research a fost una foarte frumoasă. Am descoperit o companie și o echipă care lucrează din pasiune și pentru care studiile de piață nu sunt simple cercetări, ci sunt o parte din viața angajaților de acolo.

REVEAL MARKETING RESEARCH este, din punctul meu de vedere cea mai bună companie care oferă servicii de studii de piață a brand-urilor de top din România și din afară, aceasta fiind un intermediar între opiniile oamenilor și deciziile companiilor.

Organizația mi-a stârnit interesul și prin faptul că oferă locuri de practică studenților interesați. Mi-ar plăcea ca în al doilea an de facultate să ajung să fac practică la Reveal Marketing Research, deoarece activitatea companiei se potrivește cu specializarea de Resurse Umane pe care o urmez.

Din această experiență am învățat în detaliu diferențele dintre cercetarea calitativă și cantitativă, importanța studiilor de piață pentru companiile care vor să aibă un succes cat mai mare, importanța unui angajat bun în biroul de Resurse Umane. De asemenea, am învățat și că unii oameni își fac treaba cu multă plăcere și pasiune.

MIHAI SABIN ADRIAN

 

Prin intermediul Facultății de Administrație și Management Public, la începutul lunii martie am avut oportunitatea de a participa la vizita de studiu din cadrul proiectului ROSE, organizat de compania REVEAL MARKETING RESEARCH, în care reprezentante ne-au vorbit exhaustiv despre modul in care operează compania, relația strânsă dintre membrii și departamentele acesteia, dar și despre serviciile pe care le prestează clienților și nu în ultimul rând,  în ce constau acestea.

Mai mult decât orice altceva, webinarul celor de la Reveal Marketing Research m-a ajutat să-mi fac o idee despre modul în care o astfel de organizație își desfășoară activitatea, și m-a făcut să realizez că banii nu înseamnă totul, iar calitatea echipei din care faci parte este mai presus de venituri atunci când cauți un job în care să te simți cu adevărat împlinit.

Primul an de facultate a reprezentat un obstacol, din punct de vedere al lucrului in echipă, întrucât activitățile didactice s-au desfășurat în mediul online, iar interacțiunea cu ceilalți membrii ai echipei a fost limitată, restrânsă. 

Întrucât pandemia ne-a îndepărtat, și într-o mare măsură schimbat complet modul de viață și interacțiune cu cei din jur, până și companiile de succes au avut de suferit anumite modificări. Pe acest lucru s-a axat studiul nostru de caz, deoarece dificultățile întâmpinate de asemenea organizații, a constituit cu siguranță un mod de evoluare și adaptare, fapt care a fost confirmat de cele două reprezentante în cazul Reveal Marketing Research, care nu au putut decât să crească atât la nivel de companie, cât și la nivelul personalului.

În final, compania ne-a prezentat o echipă tânără, muncitoare, mereu deschisă la noi provocări, care își face treaba cu interes. Aceste valori m-au făcut să realizez ceea ce îmi doresc de la viitor și de la cariera mea în resursele umane. Doresc să le mulțumesc pentru această oportunitate și pentru timpul investit în prezentarea companiei pentru ca noi să realizăm un studiu de caz elocvent.

NECHITA THEODORA

 

Datorită proiectului ROSE, am avut ocazia să iau parte la o activitate care a reușit să îmi stârnească profund interesul și să mă stimuleze într-un mod la care nu m-am așteptat. Prin intermediul acestui proiect, am participat la un webinar în luna martie, unde două reprezentante de la  Reveal Marketing Research, au avut răbdarea să ne prezinte în detaliu cum reușeste să funcționeze firma și să ne răspundă la toate curiozitățile noastre.

Munca în echipă, necesară fiind, a reușit să mă  aproprie de colegii mei, chiar dacă am colaborat de la distanță. Am avut plăcerea de a lucra cu niște oameni deschiși la minte, muncitori și serioși când vine vorba de treabă, lucru care nu ar fi fost posibil fără această oportunitate. De asemenea, doamna profesor coordonator a avut foarte multă răbdare cu noi, înțelegând că suntem la început, fapt care a ajutat comunicarea dintre noi și reușita acestei activități.

Redactarea studiului de caz a reprezentat o provocare, nefiind obișnuită cu acest gen de proiecte.

 Datorită tuturor informațiilor acumulate, am reușit să îmi dau seama și mai bine în ce domeniu aș dori să profesez și în cadrul cărui tip de companie. Așadar, sper să am ocazia de a mai lucra cu Reveal Marketing Research, care mi-a arătat ce înseamnă profesionalismul cu adevărat.

PAPA ANGELICA IULIANA

 

Prin intermediul Facultății de Administrație și Management Public, am avut deosebita oportunitate de a participa la un webinar organizat de Reveal Marketing Research, care a avut loc în luna martie. În cadrul acestui webinar am aflat informații noi, interesante și utile pentru viitoarea mea carieră în domeniul resurselor umane. Cele două reprezentante ale companiei Reveal Marketing Research ne-au prezentat detaliat cum funcționează firma, ce anume oferă aceasta clienților și cât de importantă este comunicarea dintre membrii echipei. Deoarece una dintre temele principale a fost reprezentată de dificultățile pe care pandemia le-a creat companiei, s-a pus accentul pe modificările ce au avut loc în cadrul firmei. Astfel, am descoperit că este foarte important să te adaptezi situațiilor neprevăzute. Deși întâlnirea a avut loc online, reprezentantele companiei au fost foarte amabile, răspunzând detaliat tuturor întrebărilor pe care eu și colegii mei le-am avut.

În cadrul acestui webinar am înțeles că în orice firmă pot apărea dificultăți, însă o bună cooperare între membrii echipei, responsabilitatea față de clienți și profesionalismul angajaților pot diminua problemele existente.

De asemenea, sunt foarte încântată de faptul că, în cadrul organizației Reveal Marketing Research, studenții au posibilitatea de a face practică și sper să mă pot afla printre acei studenți care vor avea oportunitatea de a face parte dintr-o echipă atât de determinată și organizată.

Ceea ce îmi place cel mai mult la această organizație, este faptul că angajații ei lucrează cu mare plăcere, fiind pasionați de acest domeniu și de munca pe care o prestează. Consider că este foarte util să alegem un  domeniu în care ne regăsim, care ne atrage și cred că acest aspect este cel care evidențiază valorile echipei Reveal Marketing Research. Membrii echipei lucrează cu pasiune, sunt încântați de ceea ce fac, sunt profesionaliști și comunică foarte bine, atât la nivelul organizației, cât și cu propriii clienți.

 Sper ca, în viitor, să pot face parte dintr-o asemenea echipă și să fiu la fel de pregătită din punct de vedere profesional.

POP DIANA ALEXANDRA

 

De la începutul lunii martie am fost implicată într-un proiect în cadrul facultății mele, ROSE, în colaborare cu firma Reveal Marketing Research.

Pentru acesta, a fost necesară participarea la un webinar, prin care ne-a fost prezentat modul de funcționare și de organizare al firmei de către două angajate. Împreună cu colegii mei, am învățat multe lucruri noi, pentru a ne putea forma o idee despre companie. De asemenea, ni s-a răspuns la orice întrebare pe care am avut-o într-un mod drept de apreciat. Am fost încântată de capacitatea angajatelor în ceea ce privește prezentarea organizației din care fac parte într-un mod atât de profesional. De asemenea, faptul că diferența de vârstă era destul de mică, a dus la o apropiere mai rapidă.

În urma prezentării, am putut observa că voi avea ocazia de a lucra cu o firmă foarte bine dezvoltată, cu un personal serios și unit, care lucrează din  pasiune, ci nu din obligație.

Mă bucură faptul că pot realiza un studiu de caz despre această companie, deoarece are mai multe elemente unice față de concurență, lucru ce îi face, în opinia mea, să se diferențieze cu ușurință de aceștia.

Consider că acest proiect reprezintă pentru mine o șansă de a învăța lucruri noi și de a cumula experiență. Sper ca pe viitor să am șansa să lucrez într-o astfel de companie, alături de oameni pasionați, de la care am ce învăța.

ALEXANDRESCU LAURA-MILENA

 

Mă numesc Alexandrescu Laura-Milena și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din București, în anul I.

Specializarea pe care am ales-o să o urmez este cea de Resurse Umane, având astfel o legătură strânsă cu vizita noastră de studiu din cadrul companiei Apa Nova București, în departamentul lor propriu de Resurse Umane.

Încă de la început propunerea pentru a participa la acest proiect a fost foarte încurajatoare, urmând chiar să participăm la o vizită de studiu virtuală în cadrul departamentului de Resurse Umane al companiei, având ca ghid pe domnul Florin Dulgheru, directorul acestui departament. Ulterior, împreună cu câțiva colegi am format o echipă pentru a redacta un studiu de caz despre companie, și  despre departamentul prezentat.

Vizita de studiu la Apa Nova București, deși virtuală, a fost foarte interesantă, educațională și plăcut surprinzătoare. Domnul director ne-a prezentat în suficiente amănunte întreg domeniul de activitate al companiei, și a fost pregătit cu răspunsuri explicite pentru întrebările noastre. Am aflat lucruri utile despre cum funcționează departamentul de Resurse Umane, dar și informații referitoare la întreaga funcționare a companiei, care s-a dovedit a fi esențială pentru populația din București.

După ce am participat la această vizită de studiu, ne-am apucat de lucru pentru a redacta studiul de caz, folosindu-ne de toate datele obținute și de notițele luate, la momentul prezentării.

Pot spune că această experiență a fost unică și benefică. Recomand cu căldură oricăror alți studenți să participe, dacă vor avea ocazia!

ȘURLICĂ NICOLETA-FLORENTINA

 

Săptămâna trecută ne-am întâlnit cu HR Sr. Directorul companiei Apa Nova București- Veolia, domnul Florin Dulgheru. Nimeni nu știa exact la ce să se aștepte. Am fost întâmpinați cu o prezentare interactivă și antrenantă a companiei, care prin multitudinea de exemple și situații prezentate, nu numai că ne-a permis să înțelegem valorile ei, ci să vedem cum și prin ce mijloace această companie a reușit să câștige încrederea atâtor țări de pe diferite continente.

Totodată, informațiile dezbătute în cadrul vizitei de studiu ne-au fost de mare ajutor în conceperea studiului de caz pentru Apa Nova București în care se regăsesc cele mai importante aspecte ale acestei companii.

Vrea să mulțumesc pentru această experiență care a fost posibilă datorită proiectului ROSE-FAMP și a doamnei lect. univ. dr. Laura Mina-Raiu, și să încurajez viitori studenți să ia parte la astfel de vizite de studiu în cadrul Academiei de Studii Economice din București.

TUDOR ALEXIA-MARIA

 

Sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public – specializarea Resurse Umane, iar în data de 17 martie am luat parte la un tur virtual în cadrul firmei Apa Nova București, o filială a marii companii franceze Veolia, prin intermediul proiectului ROSE.

Mi-a plăcut maniera în care ne-a fost prezentată firma de către domnul Florin Dulgheru. Acesta a avut răbdare să ne explice fiecare proces și să răspundă tuturor întrebărilor. Prin micile filmulețe prezentate în cadrul vizitei am aflat cum este extrasă apa din mediile naturale, am învățat cum se produce procesul de producere al apei potabile și cum ajunge aceasta în casele noastre.

Apa Nova s-a implicat în multe activități de ajutorare a oamenilor, unul dintre acestea fiind programul „Ne pasă” (în asociere cu Asociația Samusocial), program în cadrul căruia au oferit cămine adulților fără locuință din București. Tot în cadrul vizitei am aflat că Apa Nova are propria linie de îmbuteliere a apei, apă ce este folosită în situații critice atunci când, în anumite zone din București, cetățenii rămân fără apă potabilă.

Mi-a plăcut foarte mult să particip la această vizită și sper ca în viitor să se mai organizeze astfel de activități, pentru ca noi, studenții, să aflăm mult mai multe informații despre cele mai mari companii, informații ce nu se află întotdeauna pe internet.

ANDREI BARBU IRINA

 

Mă numesc Andrei Barbu Irina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane. Prin intermediul proiectului ROSE, am avut ocazia de a participa la vizita de studiu virtuală în cadrul companiei Apa Nova București. Acest tur virtual în cadrul firmei a reprezentat pentru mine o oportunitate pentru a-mi contura o imagine clară asupra ei, a misiunii, viziunii și obiectivelor sale, a modului în care sunt satisfăcute necesitățile de bază prin furnizarea de apă potabilă, dar și asupra procesului de captare a apei brute și a pașilor de tratare a acesteia.

Am apreciat seriozitatea, profesionalismul, responsabilitatea asigurării de servicii de calitate către clienții săi și totodată disponibilitatea soluționării problemelor.

Este de apreciat implicarea în transformarea ecologică, efortul de a livra servicii de mediu 100% sigure și de a rămâne un partener de încredere în comunitățile în care activează.

Consider că un aspect important îl reprezintă atenția acordată angajaților în ceea ce privește siguranța lor la locul de muncă mai ales în condițiile actuale, angajamentul, precum și posibilitatea evoluției profesionale prin training , oportunități de creștere în carieră etc.

Având în vedere situația pandemică actuală îmi exprim regretul în a nu fi putut interacționa în mod direct și de a vedea concret modul de desfășurare a activităților în cadrul firmei.

TRĂISTARU ANDREEA

 

Numele meu este Trăistaru Andreea și sunt studentă în anul 1 la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane, în cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin intermediul proiectului ROSE, în data de 17 martie, am luat parte la prezentarea firmei Apa Nova București – Veolia, în cadrul căreia domnul Director Florin Dulgheru ne-a înfățișat complexitatea acestei companii, modul în care își desfășoară activitatea. Acesta a reușit într-o manieră deosebită să păstreze interactivitatea prin micile filmulețe prezentate, dar și modul prin care ne explica cum a reușit să aibă atât de mult succes și să câștige încrederea atâtor țări.

În cadrul vizitei am aflat că Apa Nova folosește cele mai bune practici industriale în domeniu și se bucură de un adevărat triumf. De asemenea, un lucru foarte interesant a fost să aflu că, firma asigură calitatea apei, produce apă potabilă și colectează apele uzate. Domnul Dulgheru a știut să ne răspundă cu maxim interes și profesionalism la toate curiozitățile.

Mi-a plăcut foarte mult că am avut ocazia să particip la acest studiu virtual și îmi doresc ca pe viitor să se desfășoare în continuare astfel de experiențe, din cadrul căreia, vom avea cu siguranță de învățat.

BOBOC ANDREEA BIANCA

 

Mă numesc Boboc Andreea Bianca și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, specializare Resurse Umane. Prin intermediul proiectului ROSE am avut onoarea ca în data de 17 Martie să particip la un tur virtual al firmei Apa Nova București.

Ca toți ceilalți colegi ai mei, nu am știu la ce să mă aștept, însă la finalul experienței am rămas plăcut surprinsă. Pe parcursul prezentării domnul Florin Dulgheru ne-a informat atâta despre ANB, dar și despre Veolia, firma care are in subordine Apa Nova. Ne-au fost aduse la cunoștință informații atât despre procesul tratării apei, drumul parcurs până la clienți, cât și despre modul în care firma și-a desfășurat activitatea în perioada pandemiei de Covid-19. Mi-a părut modul in care domnul Dulgheru ne-a răspuns întrebărilor, acesta Corint de altfel să știm cât mai multe informații despre activitatea companiei.

În cadrul vizitei am aflat că Apa Nova a construit într-un timp foarte mic o fabrică de măști la Ploiești care își propune să distribuie măști tuturor firmelor asociate în cadrul Veolia.

Vizita virtuală a fost o experiență care m-a lăsat plăcut surprinsă, în urma căreia am primit informații importante despre ANB și ne-au fost clarificate anumite idei despre întreaga activitate a companiei. Recomand celorlalți studenți și viitorilor studenți să participe la asemenea proiecte, având astfel oportunitatea să descopere mult mai bine anumite companii recunoscute de toată lumea.

PAVALACHE ȘTEFAN MAXIM MIRCEA

 

Mă numesc Pavalache Ștefan Maxim Mircea, sunt student în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public - Resurse Umane și prin intermediul proiectului ROSE am fost deosebit de încântat să particip la realizarea studiului de caz - Apa Nova București și totodată la vizita de studiu virtuală realizată la Apa Nova. În urma acestei vizite virtuale și a documentării pentru realizarea studiului de caz, am aflat multe lucruri interesante despre această organizație.

Apa Nova București (o companie Veolia) produce apă potabilă, epurează apele uzate și asigură calitatea apei.

Serviciile oferite de Apa Nova în ceea ce privește alimentarea cu apă/branșament, racordul de canalizare testarea calității apei și toate serviciile suplimentare sunt de o calitate ireproșabilă și recomand să deveniți clienții acestei mari companii.

Prezentarea realizată de către Domnul Florin Dulgheru care este Director Senior de Resurse Umane a fost foarte complexă și educativă conținând videoclipuri cu imaginile activităților realizate de Veolia.

În urma vizitei virtuale am aflat că se acordă o mare atenție angajaților în ceea ce privește siguranța la locul de muncă în condițiile actuale, precum și posibilitatea evoluției profesionale prin training și  multe oportunități în carieră.

Este prima dată când particip la un astfel de eveniment și îmi doresc ca acest proiect să fie o reușită pentru noi, studenții implicați în realizarea lui.

Recomand tuturor studenților să participe la astfel de proiecte, deosebit de interesante și utile.

BOBE ALEXANDRA-ADINA

 

Numele meu este Bobe Alexandra-Adina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane, în cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pe data de 17 martie, prin intermediul proiectului ROSE oportunitatea de a participa la vizita de studiu virtuală în cadrul companiei Apa Nova. Această experiență inedită ne-a adus foarte multe informații interesante legate de viziunea, misiunea și modul de funcționare a organizației.

Domnul Florin Dulgheru ne-a prezentat cu foarte mult profesionalism complexitatea serviciilor, obiectivele de viitor, tipurile de servicii furnizate, prin intermediul unei prezentări reușite, ce conținea imagini și filmulețe, pentru a înțelege mai bine. Dânsul ne-a răspuns la fiecare întrebare, chiar încurajându-ne să fim interactivi și să ne exprimăm curiozitățile legate de Apa Nova.

Prin această vizită de studiu am înțeles mai bine faptul că Apa Nova este o companie de succes, sigură pentru mediu dar si pentru consumatori, ce pune profesionalismul mai presus de toate, acordă o mare atenție siguranței angajaților săi și satisface pe deplin nevoile clienților.

Această experiență a fost una foarte utilă, educativă ce mi-a adus noi informații foarte interesante. Sunt profund mulțumită de această activitate și mă bucur că am putut participa.

ȘERBAN ȘTEFANIA-LARISA

 

Mă numesc Șerban Ștefania-Larisa și sunt studentă, la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane, în anul 1, în cadrul Academiei de Studii Economice din București. Prin intermediul proiectului ROSE, am avut oportunitatea de a participa la vizita de studiu virtuală din cadrul companiei Apa Nova București, care face parte din grupul Veolia, organizație care are o experiență de peste 150 de ani, în ceea ce privește administrarea rețelelor rurale și urbane de apă și canalizare.

Acest tur virtual al companiei a reprezentat pentru mine ocazia de a cunoaște cultura organizațională a companiei Apa Nova București. În cadrul acesteia există o misiune și viziune puternic delimitată, un ghid complex de valori care cuprinde: responsabilitatea, grupul de etică, solidaritatea, respectul, inovația și orientarea către client.

Prezentarea firmei a fost făcută de către directorul departamentului de Resurse Umane, domnul Florin Dulgheru. Gazda noastră din cadrul vizitei de studiu ne-a dezvăluit cum se obține apa potabilă de care fiecare dintre noi are nevoie. Ei bine, apa brută este captată din două rețele hidrologice, urmând ca aceasta să treacă printr-un proces de tratare a apei, pentru ca în final să ajungă în casele noastre. Un alt aspect prezentat este conturat de faptul că pe fondul pandemic, Apa Nova a construit o fabrică de măști la Ploiești pentru întreg personalul din cadrul Veolia. Totodată, compania a avut în vedere normele de siguranță și protecție împotriva pandemiei generate de COVID 19. Mai mult, Apa Nova este și un furnizor de energie electrică.

Pe tot parcursul vizitei de studiu, prezentatorul a reușit să creioneze imaginea de ansamblu și chestiuni esențiale din cadrul Apa Nova București. A fost o activitate interactivă, întrucât au existat întrebări, curiozități și răspunsuri pentru fiecare dintre acestea, iar la finele acestei vizite, fiecare student a fost impresionat de munca prestată și organizarea companiei.

Pe viitor sper că vor mai exista asemenea oportunități, întrucât am fost profund surprinsă în mod plăcut. Recomand și colegilor mei să participe la asemenea interacțiuni.

STAN ALEXANDRA ANDREEA

 

Mă numesc Stan Alexandra Andreea și sunt student la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane. Participând la proiectul ROSE, am avut onoarea de a  avea o întâlnire cu domnul Florin Dulgheru în data de 17 martie.

 În cadrul acestei întâlniri, dumnealui a ales să ne comunice detalii despre Apa Nova prin intermediul unei prezentări interactive, care cuprindea imagini, informații bine structurate și videoclipuri reprezentative.  S-a menționat istoria firmei, structura acesteia și procedurile de curățare a apei utilizate de Apa Nova. Ținând cont că apa potabilă este o necesitate în viața noastră, consider că informațiile primite din partea domnului Dulgheru, au un nivel de importanță semnificativ pentru fiecare dintre noi.

Această experiență a fost una utilă și educativă, iar prin acest testimonial doresc să mulțumesc tuturor celor implicați.

TESTIMONIALE STUDENȚI PROGRAM DE LICENȚĂ „ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ” PARTICIPANȚI ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 – 2021 LA VIZITELE DE STUDII ÎN PROIECTUL ROSE@FAMP (18 TESTIMONIALE)

 

VIZITĂ DE STUDIU ADMINISTRAȚIA STRĂZILOR

(25 martie 2021)

VIZITĂ DE STUDIU

 

AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI

(29 martie 2021)

TESTIMONIALE STUDENȚI PROGRAM DE LICENȚĂ „RESURSE UMANE” PARTICIPANȚI ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 – 2021 LA VIZITELE DE STUDII ÎN PROIECTUL ROSE@FAMP (18 TESTIMONIALE)

 

VIZITĂ DE STUDIU

REVEAL MARKETING RESEARCH

(15 martie 2021)

VIZITĂ DE STUDIU

 

APA NOVA BUCUREȘTI S.A.

(17 martie 2021)