by Tiberiu C.

ROSE@FAMP

 

Responsabilitate, Originalitate, Sustenabilitate și Etică

 

Fiecare carieră începe cu o educație bună

edukacja 

Educaţia este cea mai puternică armă pe care voi

o puteţi folosi pentru a schimba lumea.

– Nelson Mandela

AVIZIER

Don't worry

be FAM(P)ILY!

TESTIMONIALE STUDENȚI PROGRAM DE LICENȚĂ „ADMINISTRAȚIE PUBLICĂ” PARTICIPANȚI ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 – 2021 LA PROIECTUL ROSE@FAMP

TESTIMONIALE STUDENȚI PROGRAM DE LICENȚĂ „RESURSE UMANE” PARTICIPANȚI ÎN ANUL UNIVERSITAR 2020 – 2021 LA PROIECTUL ROSE@FAMP

VANESSA AVRAM

 

Numele meu este Avram Vanessa și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public.

Oportunitatea pe care am avut-o încă din primul an de studiu, oferită de proiectul ROSE@FAMP, a însemnat foarte mult pentru mine.

Prin intermediul proiectului ROSE am reușit să mă dezvolt  din punct de vedere social, am devenit mai comunicativă și am reușit să-mi depășesc frica de a mă exprima în public. Totodată, participând la activitățile acestui proiect, am legat conexiuni cu colegii mei de facultate.

De aceea, mulțumesc ROSE@FAMP pentru ceea ce am reușit să realizez, atât pe plan profesional, cât și pe cel personal!

VLAD-PAUL BONDOC

 

Numele meu este Bondoc Vlad - Paul și sunt student în anul I, la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Administrație Publică, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pe parcursul acestui an universitar am participat, altăuri de alți colegi, la activitățile derulate în cadrul proiectului ROSE.

Datorită participării la workshop-uri, am reușit să-mi dezvolt nivelul intelectual și să devin mult mai atent la detalii, să îmi stabilesc obiective pentru care să lupt și să mă cunosc mai bine pe mine însumi.

Tot în cadrul proiectului am participat la activități remediale deosebit de utile pentru asimilarea și înțelegerea materiei predate la cursuri. Profesorii implicați în acest proiect sunt foarte bine pregătiți, fapt care a influențat înțelegerea cu ușurință a informațiilor oferite.

Așadar, această experiență a fost memorabilă și eficientă, atât pentru dezvoltarea, cât și pentru propria pregătire.

FLORINA-MIHAELA DUMITRU

 

Mă numesc Dumitru Florina-Mihaela și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pentru mine, șansa de a participa la activitățile organizate în cadrul proiectului ROSE, a reprezentat un sprijin în ceea ce privește evoluția și dezvoltarea personală. Deși aceste activități s-au desfășurat în mediul online, nu mi-am pierdut interesul de a participa la workshop-urile, remedialele și activitățile de tutorat care și-au pus amprenta semnificativ în viitoarea mea carieră.

Orele de remediale au fost de mare ajutor, întrucât am reușit să aprofundez materia și să obțin note deosebit de bune. Datorită task-urilor și jocurilor interesante din cadrul workshop-urilor am reușit să-mi dezvolt creativitatea, iar  activitățile de tutorat mi-au oferit un ansamblu de informații utile cu privire la modalitățile de evaluare, condițiile pentru obținerea unei burse, programa universitară, promovarea anului universitar etc.

Recomand cu încredere tuturor studenților să participe la activitățile din cadrul proiectului ROSE pentru că oferă o experiență memorabilă, iar pentru studenții din anul I reprezintă un sprijin fundamental.

DANIELA ENE

 

Numele meu este Ene Daniela și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public.

În cadrul proiectului ROSE am participat atât la workshop-uri, remediale și activități de tutorat.

Consider că toate activitățile la care am luat parte m-au ajutat să mă dezvolt atât pe plan academic, cât și pe plan personal, să mă acomodez mai repede cu mediul universitar, să înțeleg mai bine unele materii și să îmi dezvolt mai mult aptitudinile.

SILVIA ROXANA GALIȚ

 

Mă numesc Galiț Silvia Roxana și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Proiectul ROSE a fost o oportunitate pentru mine. M-a ajutat să înțeleg mai bine disciplinele la care nu aș fi fost atât de pregătită pentru examene. Acest proiect a fost de mare ajutor pentru a înlătura neclaritățile, dar și pentru a aprofunda conținutul disciplinelor la care nu mă descurcam atât de bine. În cadrul activităților remediale, am rezolvat mai multe exerciții, unde ni s-au oferit explicații amănunțite. Totodată, am făcut și diferite joculețe care au destins atmosfera, fapt ce ne-a făcut să ne simțim în largul nostru.

Prin urmare,  acest proiect oferă un nivel de cunoștințe necesare continuării studiilor și promovării examenelor, reprezentând un real beneficiu pentru studenți.

TATIANA-MARIA GRĂDINARU

 

Mă numesc Grădinaru Tatiana-Maria și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din București, specializarea Administrație Publică.

Proiectul ROSE a reprezentat pentru mine o mare oportunitate. Am fost foarte încântată să fac parte din grupul țintă și să particip la toate activitățile din cadrul acestui proiect: consiliere și orientare în carieră, activitățile de tutorat, remediale și workshop-uri.

Această experiență a fost una benefică pentru mine,  deoarece m-a ajutat să îmi îmbunătățesc performanța academică pentru a trece de la taxă la buget și să obțin bursă de merit, să dezvolt noi abilități și să descopăr oportunitățile pe care le voi avea după absolvirea acestei facultăți.

MIRUNA GROSU

 

Mă numesc Grosu Miruna și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Administrație Publică.

Pentru mine a fost un real succes să fac din grupul țintă al proiectului ROSE și să particip la toate activitățile aferente.

Mărturisesc faptul că în toamna acestui an universitar mă simțeam prinsă într-un labirint necunoscut, acest sentiment fiind indus de multitudinea de informații noi, dar și de noul stil de predare academic, iar proiectul ROSE a reprezentat o mână de ajutor în acest peisaj dificil, prin faptul că mi-a ușurat, atât mie, cât și colegilor mei, traseul primului an de studenție prin intermediul cursurilor remediale și al workshop-urilor din cadrul proiectului.

Remedialele ne-au eliminat sentimentele de confuzie și frică și le-au înlocuit cu mult curaj și motivație, iar workshop-urile au contribuit la dezvoltarea noastră personală, la autocunoaștere și la conturarea unor skill-uri esențiale pentru parcursul nostru profesional.

TUDOR-VALENTIN  IGNAT

 

Mă numesc Ignat Tudor-Valentin, sunt student la FAMP (Facultatea de Administrație și Management Public) și sunt unul dintre beneficiarii proiectului ROSE.

Mă bucur enorm că am avut oportunitatea de a participa la numeroasele proiecte extracurriculare, care m-au învățat lucruri noi și care m-au ajutat să mă înțeleg atât pe mine, cât și pe ceilalți.

Pot spune că sunt foarte satisfăcut de toate activitățile la care am participat: de la workshop-urile "Gândire critică", "Gândire Creativă", "Arhetipuri", "Lucrul în echipă", "Administrația Străzilor", până la remedialele organizate tot prin intermediul acestui proiect, dar și activitățile de tutorat și orientare în carieră care mi-au fost de mare folos în acest început de drum. Toate aceste proiecte au fost calitative, interactive și, cel  mai important, educative și plăcute.

TEODORA OCHI

 

Mă numesc Ochi Teodora și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public.

În acest semestru am participat la câteva activități desfășurate în cadrul proiectului ROSE, respectiv la remedialele de Intoducere în Metodologia Cercetării în Știintele Sociale și workshop-ul „Gândire creativă” și mă bucur că am făcut această alegere. Dacă la remediale nu numai că am înțeles și reținut mai bine materia, dar am și aflat informații în plus, la workshop am avut posibilitatea să lucrez în echipă alături de colegi din alte grupe cu care, de altfel, n-aș fi putut să interacționez atât de mult în această perioadă.

Nemaiexistând anxietatea legată de notele pe activitate, ba chiar având avantajul de a obține puncte bonus sau de a lua parte la discuții atractive, am participat cu plăcere ori de câte ori am avut disponibilitatea.

ANDREEA PETRESCU

 

Numele meu este Andreea Petrescu și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Administrație Publică.

Am luat parte la toate activitățile organizate în cadrul proiectului ROSE, de la workshop-uri, până la remediale, vizite și tutorat. În urma acestora, am rămas cu foarte multe informații noi, utile, care cu siguranță îmi vor fi de folos în viitor.

Workshop-urile m-au ajutat să mă dezvolt pe plan personal și mi-au trezit setea de cunoaștere. În ceea ce privește remedialele, acestea m-au ajutat să aprofundez ceea ce s-a predat la curs și la seminar, iar pe lângă asta, m-au ajutat sa interacționez cu persoanele repartizate la celelalte grupe, fapt ce a dus la crearea unor noi prietenii.

Așadar, mă bucur că am avut oportunitatea de a participa la un proiect atât de frumos care a reprezentat o etapă importantă în evoluția mea, motiv pentru care sunt recunoscătoare.

VLAD-TEODOR CIOBANU

 

Mă numesc Ciobanu Vlad-Teodor și sunt student la Facultatea de Administrație și Management Public, la programul de licență Resurse-Umane, anul I.

În cadrul proiectului ROSE am participat la activitățile remediale în cel de-al doilea semestru. Materia predată la cursul și seminarul de Statistică Socială mi s-a părut, inițial, abstractă și dificil de înțeles, dar ulterior, datorita activităților remediale, am reușit să înțeleg modalitatea de rezolvare a unor exerciții, precum și metoda alegerii parametrilor acestora.

Mai mult, datorită problemelor rezolvate de la activitățile remediale, precum și a teoriei explicate din nou de către profesori, am reușit să iau drept exemplu aceste probleme pentru a putea lucra singur cu alți parametri, reușind astfel să repet materia în totalitate pentru sesiune.

Recomand tuturor studenților proiectul ROSE, deoarece acesta vă poate schimba atât modul de gândire, cât și rezultatele academice!

COSMINA BOGDANA MATECIUC

 

Mă numesc Mateciuc Cosmina Bogdana, sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul ASE București, în anul I, licență, la specializarea „Resurse Umane”.

În perioada semestrului al doilea am participat la o vizită în cadrul companiei Apa Nova București, vizită organizată cu ocazia proiectului ROSE.

Am fost impresionată de noțiunile noi pe care le-am învățat, am aflat informații interesante despre companie, despre activitatea angajaților, dar și ce abilități și competențe ar trebui să aibă un bun HR Manager. Deși această vizită s-a desfășurat online, pe platforma Zoom, a fost o experiență unică, pe care am trăit-o cu mult entuziasm . Sunt plăcut impresionată de această întâlnire la care am participat cu mult drag, deoarece am învățat lucruri noi pe care o să le folosesc și în viitor.

IRINA ANDREI BARBU

 

Mă numesc Andrei Barbu Irina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”. Prin intermediul proiectului ROSE, în semestrul al doilea, am avut ocazia de a participa la programele remediale la disciplina Statistică Socială și la vizita de studiu virtuală, în cadrul companiei Apa Nova București.

Activitățile remediale la Statistică Socială, desfășurate în cadrul acestui program, au reprezentat pentru mine o oportunitate de a-mi dezvolta bagajul de cunoștințe, de a aprofunda, de a înțelege și de a fixa anumite aspecte teoretice. Activitățile remediale m-au ajutat să-mi însușesc mai bine materia și mi-au dat încrederea că voi reuși să obțin rezultate maxime la examenele ce vor urma. Atmosfera din cadrul remedialelor a fost relaxantă, plăcută, am putut interacționa mult mai bine cu profesorul, am avut posibilitatea de a participa la discuții și de a adresa întrebări pentru a-mi clarifica anumite aspecte ce nu au fost înțelese la curs.

În același timp, vizita de studiu în cadrul companiei Apa Nova București a reprezentat pentru mine o oportunitate de a-mi contura o imagine clară asupra companiei, asupra procesului de captare a apei brute și a pașilor de tratare a acesteia, precum și a modului în care sunt tratați angajații în cadrul companiei și sunt bucuroasă că am avut ocazia să particip la această vizită de studiu virtuală, din care am avut de învățat multe lucruri. Proiectul ROSE a reprezentat o experiență de neuitat și un ajutor excelent.

ANA-MARIA BOLNAVU

 

Mă numesc Bolnavu Ana-Maria și sunt studentă în cadrul Academiei de Studii Economice din București, la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”, în anul I.

Ca participant în cadrul proiectului ROSE am avut ocazia de a experimenta și de a învăța lucruri noi, iar prin intermediul activităților din cadrul acestui proiect am reușit să învăț să am încredere în mine și să îmi îmbunătățesc calitățile și aptitudinile. Au fost organizate o serie de workshop-uri, în cadrul cărora gândirea critică, gândirea creativă, lucrul în echipă și brandul personal au fost subiectele abordate.

Activitățile remediale au avut un efect pozitiv asupra mea, prin participarea la acestea am reușit să înțeleg mult mai bine și mult mai ușor toate temele atinse în timpul orelor de curs. Participarea la acest proiect mi-a adus doar beneficii atât pe plan profesional, cât și pe plan personal și recomand tuturor studenților să participe la astfel de activități precum cele din cadrul proiectului ROSE.

LAURA ALEXANDRESCU

 

Numele meu este Laura Alexandrescu, sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, programul „Resurse Umane” și am făcut parte din grupul țintă al proiectului ROSE, participând atât la activitățile remediale, cât și la vizita de studiu în cadrul companiei Apa Nova București.

În opinia mea, activitățile remediale au fost extrem de utile, având în vedere gradul de dificultate al anumitor discipline. Aceste demersuri academice ne-au oferit un prilej pentru a putea asimila mult mai bine informația acumulată în cadrul cursurilor și au reprezentat ocazia ideală de a clarifica orice aspect sau nelămurire cu privire la materia predată, lucru care este esențial în ceea ce privește studiul facil și corect.

Pe de altă parte, am ales să particip și la o vizită de studiu la compania Apa Nova București, care s-a dovedit a fi o experiență utilă și constructivă. În cadrul acestei vizite, ne-au fost prezentate funcționalitățile companiei de către Directorul Departamentului de Resurse Umane, iar ulterior am lucrat în echipe pentru a realiza un studiu de caz care vizează compania respectivă, folosindu-ne de informațiile oferite pe parcursul prezentării.

În final, am realizat că este important ca orice student să aibă în vedere participarea la asemenea activități și să se implice cât mai mult posibil, deoarece acestea oferă multe beneficii pe toate planurile.

Recomand cu mare căldură tuturor studenților să participe la activitățile derulate în cadrul proiectului ROSE!

CRISTINA ROXANA VALENTINA VAS

 

Mă numesc Vas Cristina și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public.

În urma participării la proiectul ROSE, am fost încurajată să continui frecventarea activităților remediale alături de colegi, iar sprijinul cadrelor didactice mi-a dat încredere în forțele proprii. Totodată, această experiență m-a ajutat să îmi dezvolt abilitățile necesare atât plan profesional, cât și pe plan personal.

În plus, cu ajutorul workshop-urilor, a activităților de tutorat și orientare în carieră și a vizitei virtuale în cadrul instituției ANFP, consider că voi putea să abordez o viitoare carieră în domeniul administrației publice mult mai ușor.

Așadar, datorită acestor activități, am desprins noi idei, noi orizonturi și noi oportunități pentru care sunt recunoscătoare.

CLAUDIA TUDORACHE
 

Numele meu este Tudorache Claudia și sunt studentă în anul I în cadrul Facultății de Administrație și Management Public.

Participarea la activitățile remediale a reprezentat o oportunitate deosebită, întrucât am avut ocazia să aprofundez materia din cadrul cursurilor, ceea ce m-a ajutat să o înțeleg mult mai ușor și să mă descurc mult mai bine în pregătirea pentru examene.

De asemenea, vizita virtuală în cadrul instituției ANFP (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) a fost o experiență minunată și, totodată, importantă, deoarece am dobândit cunoștințe noi, care mă vor ajuta pe viitor în cariera de funcționar public.

GABRIELA NECHITA

 

Numele meu este Nechita Gabriela și sunt studentă în anul I, la Facultatea de Administrație și Management Public.

În decursul primului an de studii, am participat la remedialele organizate în cadrul proiectului ROSE. Aceste activități m-au ajutat să aprofundez informațiile predate și să remediez problemele pe care le întâmpinam la anumite discipline.

Recomand tuturor studenților proiectul ROSE, deoarece acesta reprezintă un sprijin de care unii dintre noi avem mare nevoie pentru a ne dezvolta și pentru a evolua într-un mod sănătos!

FLORIN-GABRIEL PASCU

 

Numele meu este Pascu Florin-Gabriel și sunt student în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public.

Anul acesta a fost un nou început pentru toți, din multe puncte de vedere, și chiar dacă la început mi-a fost puțin greu să mă adaptez la învățământul online, implicarea în activitățile proiectului ROSE mi-au fost de mare folos pentru a mă integra.

În acest semestru am participat la remedialele de „Introducere în metodologia cercetării în științele sociale”, fapt ce m-a ajutat să înțeleg cu ușurință această materie.

Per total, faptul că m-am implicat în aceste activități, m-a ajutat să interacționez cu ceilalți colegi cu care am legat frumoase prietenii, iar pe lângă acest lucru, am asimilat mult mai ușor conținutul materiei.

ALEXIA IOANA PLEȘU

 

Mă numesc Pleșu Alexia Ioana și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

În primul meu an de studenție am avut ocazia să particip la una dintre activitățile proiectului ROSE, iar aceasta a constat în scrierea unor articole despre funcționarii publici.

În cadrul acestui proiect, am participat la o vizită virtuală cu experții ANFP-ului (Agenția Națională a Funcționarilor Publici) unde am avut ocazia să comunic cu persoane specializate în domeniul în care îmi doresc să activez pe viitor. Pot spune că acest proiect m-a ajutat în ceea ce privește dezvoltarea personală, fiind unul dintre primii mei pași în studiul administrației publice.

De asemenea, un punct de sprijin solid în primul meu an, au fost activitățile remediale, care mi-au ușurat munca și m-au ajutat să înțeleg cu ușurință noțiunile noi pe care le-am întâlnit.

Astfel, pot afirma că activitățile proiectului ROSE sunt un pas important în dezvoltarea armonioasă a unui student care își dorește o carieră de succes în Administrația Publică.

VALENTINA-TEODORA CĂLIN

 

Mă numesc Călin Valentina-Teodora, studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Anul acesta am participat la proiectul ROSE, care a adus doar beneficii în ceea ce privește dezvoltarea mea personală și profesională.

Mi-a făcut plăcere să particip la workshop-urile organizate, deoarece acestea au fost interactive, toți participanții fiind încurajați să pună întrebări, iar discuțiile din cadrul workshop-urilor au atins teme precum branding-ul personal, lucrul în echipă, gândire critică și gândire creativă. 

De asemenea, activitățile remediale din cadrul acestui proiect au avut un efect pozitiv asupra rezultatelor mele academice și a cunoștințelor acumulate, deoarece m-au ajutat să am o înțelegere mai detaliată și aprofundată asupra materialelor de la cursuri.

În urma participării la activitățile organizate mi-am dezvoltat aptitudini și abilități care îmi vor fi folositoare pe viitor în orice domeniu, iar cu această ocazie recomand tuturor să ia parte la acest tip de proiect în perioada studenției.

 ANDREEA-CRISTINA CIORAN

 

Mă numesc Cioran Andreea-Cristina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”.

Proiectul ROSE, destinat studenților și implementat pentru combaterea abandonului din mediul academic, m-a ajutat în fixarea și înțelegerea cursurilor la care am întâmpinat probleme: Statistică Socială și Economie. Un beneficiu important dobândit prin participarea la ședințele de tutorat din cadrul ROSE este reprezentat de faptul că acestea mi-au oferit șansa de a afla mai multe informații utile în viața de student, ajutându-mă pe parcursul următorilor ani.

O altă activitate importantă a fost participarea la un studiu de caz, care viza firma Reveal Marketing Research, activitate în cadrul căreia am putut să-mi îmbunătățesc atât capacitatea de implicare, cât și spiritul de echipă.

Nu în ultimul rând, un alt avantaj al proiectului ROSE a fost reprezentat de vizitele organizate și de participarea la Brand Enthusiasts, unde invitații ne-au prezentat domeniul lor de activitate și profesia lor, răspunzându-ne ulterior la întrebările pe care le aveam.

 VALENTINA-ALEXANDRA GRIGORE

 

Mă numesc Grigore Valentina-Alexandra și sunt studentă în anul I, la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse-Umane”.

În cadrul proiectului ROSE am putut participa la workshop-urile ce au avut ca scop dezvoltarea personală, mai exact: gândire critică. Aici mi-am putut îmbunătăți capacitatea de gândire critică, analitică, fapt ce m-a ajutat în realizarea unui plan de afaceri mult mai bine pus la punct, mai anume crearea unui ONG sau asociație pentru colectarea deșeurilor și reutilizarea lor.

 ANGELICA IULIANA PAPA

 

Numele meu este Papa Angelica Iuliana și sunt studentă în anul I,  la programul de licență „Resurse Umane”, din cadrul Facultății de Administrație și Management Public.

Pe parcursul anului universitar, am participat la diverse activități interesante și utile, care au contribuit la o mai bună înțelegere a cursurilor și a seminarelor. Printre aceste activități se numără: activitățile remediale la Economie, Introducere în Metodologia Cercetării Științelor Sociale și Statistică Socială, evenimentul Brand Enthusiasts și, nu în ultimul rând, studiul de caz referitor la compania Reveal Marketing Research.

Datorită activităților remediale la care am participat, am reușit să înțeleg mult mai bine disciplinele și, astfel, am obținut note foarte mari pe primul semestru. În cadrul acestor activități toate nelămuririle pe care le-am avut au fost clarificate și toate întrebările pe care le aveam au primit un răspuns, fapt ce m-a făcut să încep să îndrăgesc materiile respective.

Evenimentul Brand Enthusiasts a fost unul extrem de interesant, în cadrul căruia am aflat foarte multe informații despre marketing, sociologie și PR. Prin intermediul acestui eveniment am descoperit și anumite aspecte pe care nu le cunoșteam și am fost plăcut surprinsă să observ că multe dintre informațiile prezentate în cadrul evenimentului au coincis cu ceea ce ni s-a predat la cursuri.

Studiul de caz ce viza compania Reveal Marketing Research a fost o activitate deosebită, mai ales pentru că am avut ocazia să ne întâlnim online cu angajați ai companiei. Ni s-a explicat cum funcționează această firmă și care sunt pașii pe care ei îi urmează în activitățile de cercetare de piață. Mi s-a părut interesant faptul că, pe lângă cercetările propriu-zise pe care compania le desfășoară, aceasta oferă și diverse soluții clienților. În plus, consider că este necesar, mai ales pentru o viitoare carieră în HR, să cunoaștem importanța lucrului în echipă, a bunei organizări și a responsabilității, iar echipa Reveal Marketing Research a confirmat acest lucru.

ȘTEFAN MAXIM MIRCEA PAVALACHE

 

Mă numesc Pavalache Ștefan Maxim Mircea, sunt student în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”. Prin intermediul proiectului ROSE am fost deosebit de încântat să particip la workshop-urile: „Brandul Personal” și „Gândire Critică”. 

Desfășurarea acestor workshop-uri a fost deosebit de interesantă și interactivă, iar prin intermediul participării am putut să-mi înțeleg mai bine stilul și puterea personală și, de asemenea, să-mi formez o gândire critică.

De asemenea, în cadrul acestui proiect, am participat la realizarea studiului de caz ce viza compania Apa Nova București și, totodată, la vizita de studiu virtuală, realizată în cadrul aceleiași companii.

Cu ocazia vizitei virtuale și a documentării pentru realizarea studiului de caz despre Apa Nova București, menționez cu tărie faptul că am aflat foarte multe informații interesante despre această organizație.

Este prima dată când particip la astfel de evenimente și îmi doresc ca proiectul ROSE să fie o reușită pentru toți profesorii și studenții implicați. Recomand tuturor studenților să participe la astfel de proiecte, pentru că sunt interesante și utile, contribuind la dezvoltarea și îmbogățirea cunoștințelor în diverse domenii de interes.

ANA-MARIA SAVU

 

Mă numesc Savu Ana-Maria, sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane” din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pe parcursul primului an universitar am participat la proiectul ROSE, întrucât am considerat că reprezintă o oportunitate de dezvoltare personală și profesională. Fiind prezentă în cadrul orelor de remediale, am putut să asimilez noile informații, fapt ce ulterior mi-a adus beneficii în special în perioada sesiunii, dar nu numai.

Mai mult, am fost prezentă și la workshop-urile din cadrul acestui proiect, unde am putut să îmi dezvolt o serie de skill-uri necesare în viitor, precum lucrul în echipă, gândirea critică, creativitatea etc.

Consider că aceste activități sunt foarte importante în ceea ce ne privește și le recomand colegilor mei să participe în perioada următoare.

MĂDĂLINA-GEORGIANA SECELEANU

 

Mă numesc Seceleanu Mădălina-Georgiana și sunt studentă anul în I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin intermediul proiectului ROSE organizat în facultatea noastră, studenții au oportunitatea de a participa la numeroase workshop-uri cu diferite abordări, ore de remediale, dar și vizite de studiu.

Eu fiind anul I, am putut participa la activitățile remediale pentru disciplinele cu un grad ridicat de dificultate, unde am aprofundat materia alături de colegii mei și de domnii profesori. În cadrul orelor de remediale, profesorii ne-au adus explicații amănunțite, dar pe înțelesul nostru, iar astfel am reușit să asimilăm foarte multe informații și totodată să obțin note mari la examene.

Recomand tuturor studenților să participe la aceste activități pentru a deprinde mai multe abilități care vor fi de ajutor pe parcursul carierei, dar și în viața cotidiană.

ALEXANDRA ANDREEA STAN

 

Numele meu este Stan Alexandra Andreea și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pe parcursul acestui an universitar am participat la activitățile remediale desfășurate în cadrul proiectului ROSE, care mi-au fost de mare ajutor. Prin intermediul acestora am avut ocazia să aprofundez anumite discipline, care inițial mi-au creat probleme. Prin muncă și implicare am reușit, în cele din urmă să obțin rezultate bune, iar asta nu ar fi fost posibil fără participarea la activitățile remediale.

În plus, am luat parte la o vizită de studiu virtuală din cadrul companiei Apa Nova București, la finalul căreia noi, studenții, am elaborat un studiu de caz folosindu-ne de informațiile prezentate în cadrul întâlnirii.

Având în vedere progresul pe care l-am resimțit odată cu participarea la aceste activități, consider că proiectul ROSE este o experiență benefică pentru fiecare student, motiv pentru care recomand tuturor colegilor mei să se implice.

ȘTEFANIA-LARISA ȘERBAN

 

Mă numesc Șerban Ștefania-Larisa și sunt studentă în anul I  la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Resurse Umane, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Prin intermediul proiectului ROSE, am avut oportunitatea de a participa la o serie de workshop-uri cu diverse tematici, precum: gândire critică, gândire creativă, lucrul în echipă și brand personal.

Menționez faptul că am participat la toate workshop-urile enumerate anterior, în cadrul cărora mi-am putut dezvolta o serie de skill-uri și am putut acumula cunoștințe noi. În urma acestor evenimente am înțeles faptul că trebuie să dăm dovadă de autenticitate, care va avea drept consecință notorietatea. În plus, mi-am dezvoltat abilitatea de a lucra în echipă, un aspect deosebit de important, iar prin completarea unui chestionar am descoperit faptul că am un nivel înalt în ceea ce privește competențele comunicaționale și de relaționare cu oamenii.

Activitățile au fost foarte interactive, întrucât ni s-a dat libertatea să punem întrebări, să ne exprimăm curiozitățile și am primit feedback-uri constructive, iar la finele acestor activități extracurriculare fiecare student a aflat ceva nou despre el însuși și despre tema abordată.

Așadar, participând la proiectul ROSE, am fost surprinsă în mod plăcut, iar pe viitor sper că vor mai exista asemenea oportunități de dezvoltare!

RALUCA ANDREEA STEJERAN

 

Mă numesc Stejeran Raluca Andreea și sunt studentă în cadrul Academiei de Studii Economice din București, la Facultatea de Administrație şi Management Public, programul de licență Resurse Umane, anul I.

Pe parcursul anului universitar am participat la diferite activități din cadrul proiectul ROSE, activități care mi s-au părut foarte interesante, constructive și active. Consider că proiectul ROSE a fost o experiență deosebită și un ajutor excelent, atât pentru mine, cât și pentru ceilalți studenții implicați.

Prin intermediul acestui proiect am reușit să-mi depășesc limitele și să descopăr adevărata mea capacitate, deoarece aceste cursuri au scos la iveală tot ce era mai bun din mine. Activitățile din cadrul proiectului ne-au ajutat pe toți să ieșim din zona de confort, să punem în valoare ideile noastre, dar și să aflăm informații suplimentare.

Proiectul ROSE a fost o experiență foarte importantă în pregătirea și dezvoltarea mea, atât profesională, cât și personală, și recomand cu multă încredere acest proiect colegilor mei.

THEODORA-IOANA ȘERBAN

 

Mă numesc Șerban Theodora-Ioana și studentă în anul I, la Facultatea de Administrație și Management, specializarea „Resurse Umane”.

Am participat la activitățile remediale organizate în cadrul proiectului ROSE, mai exact cele de Statistică Socială. Acestea m-au ajutat să înțeleg mult mai bine teoria, reușind astfel să o pot pune în practică mult mai ușor.

De asemenea, am fost prezentă la vizita organizată în cadrul evenimentului Brand Enthusiasts, unde am putut înțelege mult mai bine activitățile de bază în resurse umane, cât și în marketing, acestea fiind două domenii de interes major pentru mine în ceea ce privește viitoarea mea carieră.

Așadar, sunt onorată că am participat la proiectul ROSE și recomand cu încredere aceste demersuri academice, deoarece studenții au nevoie de astfel de contexte, care să le ofere sprijin în parcursul lor atât pe plan personal, cât și pe plan profesional!

NICOLETA-FLORENTINA ȘURLICĂ

 

Mă numesc Șurlică Nicoleta-Florentina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane” din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Activitățile remediale organizate pentru cursul de Statistică Socială, din cadrul proiectului ROSE, m-au ajutat să înțeleg mai bine materia și conceptele predate de-a lungul semestrului. A fost o experiență plăcută în care temele predate la curs și seminar au fost aprofundate astfel încât să avem informațiile necesare în vedere promovării examenului cu note mari.

De asemenea, în cadrul proiectului ne-am întâlnit cu Directorul de Resurse Umane al companiei Apa Nova București - Veolia. Am fost întâmpinați cu o prezentare interactivă și antrenantă a companiei, care ne-a permis să înțelegem valorile ei și să vedem prin intermediul căror mijloace această companie a reușit să câștige încrederea atâtor țări de pe diferite continente. Informațiile dezbătute în cadrul vizitei de studiu ne-au fost de mare ajutor pentru conceperea studiului de caz la Apa Nova București, în care se regăsesc cele mai importante aspecte ale acestei companii.

Recomand și îi încurajez pe colegii mei să participe la asemenea activități pentru a-și asigura o bază de dezvoltare profesională și personală cât mai solidă.

ANDREEA  TRĂISTARU

 

Mă numesc Șurlică Nicoleta-Florentina și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane” din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Activitățile remediale organizate pentru cursul de Statistică Socială, din cadrul proiectului ROSE, m-au ajutat să înțeleg mai bine materia și conceptele predate de-a lungul semestrului. A fost o experiență plăcută în care temele predate la curs și seminar au fost aprofundate astfel încât să avem informațiile necesare în vedere promovării examenului cu note mari.

De asemenea, în cadrul proiectului ne-am întâlnit cu Directorul de Resurse Umane al companiei Apa Nova București - Veolia. Am fost întâmpinați cu o prezentare interactivă și antrenantă a companiei, care ne-a permis să înțelegem valorile ei și să vedem prin intermediul căror mijloace această companie a reușit să câștige încrederea atâtor țări de pe diferite continente. Informațiile dezbătute în cadrul vizitei de studiu ne-au fost de mare ajutor pentru conceperea studiului de caz la Apa Nova București, în care se regăsesc cele mai importante aspecte ale acestei companii.

Recomand și îi încurajez pe colegii mei să participe la asemenea activități pentru a-și asigura o bază de dezvoltare profesională și personală cât mai solidă.

ALEXIA-MARIA TUDOR

 

Mă numesc Tudor Alexia-Maria și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”.  În anul universitar 2020-2021 am făcut parte din grupul țintă al unui proiect foarte important, ROSE@FAMP.

În cadrul proiectului ROSE am avut ocazia să aprofundez materia din timpul celor două semestre, reușind să o înțeleg mult mai bine și să obțin rezultate foarte bune în sesiune, cu ajutorul activităților remediale.

În perioada desfășurării acestui proiect am avut oportunitatea să particip la o vizită de studiu virtuală, în cadrul firmei Apa Nova București și să redactez alături de colegii mei un studiu de caz. Prin intermediul acestei vizite am aflat multe informații din interiorul firmelor Apa Nova București și Veolia, dar și despre activitatea acestora.

Au fost organizate și workshop-uri pentru dezvoltarea abilităților de gândire critică și creativă, lucru în echipă și înțelegerea promovării brandului personal, workshop-uri care m-au ajutat să îmi dezvolt abilitățile pe care le voi folosi de-a lungul întregii vieți.

Acest proiect a fost un pas mic, dar important pentru mine și mi-a plăcut foarte mult să particip la toate activitățile organizate. Recomand cu multă căldură participarea la astfel de activități pentru a vă îmbogăți cunoștințele și a vă dezvolta cele mai importante abilități.

SILVIA VICOL

 

Mă numesc Vicol Silvia și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane”, din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Din punctul meu de vedere, proiectul ROSE@FAMP este un proiect care vine cu adevărat în sprijinul studenților, iar în contextul în care anul universitar s-a desfășurat 100% online, ROSE@FAMP a fost un demers academic de care aveam mare nevoie. Personal, toate activitățile au fost de un real ajutor pentru mine, prin intermediul activităților de tutorat, dar mai ales prin intermediul activităților remediale. Astfel am avut posibilitatea să aprofundez mai mult noțiunile predate la cursuri, la materii dificile, la care mi-ar fi fost imposibil să o fac pe cont propriu.

Mai mult decât atât, am avut ocazia de a participa și la o serie de workshop-uri în cadrul cărora am dobândit cunoștințe care mă vor ajuta cu siguranță în viața personală, dar și în cariera mea. Recomand tuturor studenților să se implice și să participe la aceste activități pentru că vor avea doar de câștigat.

OANA VLAD

 

Sunt Vlad Oana și sunt studentă în anul I la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea „Resurse Umane” din cadrul Academiei de Studii Economice din București.

Pentru mine proiectul ROSE a fost un mare ajutor pe parcursul primului an de studiu pentru că am reușit să înțeleg mai bine mediul academic și să mă familiarizez cu viața de student.

Acest proiect mi-a permis accesul la diverse activități cum ar fi activitățile remediale și diferite workshop-uri.

Activitățile remediale au contribuit la consolidarea informațiilor primite în cadrul cursurilor și al seminarelor. Programul a fost întotdeauna flexibil, iar profesorii au fost înțelegători, încercând să se plieze pe orarul nostru, dar și pe preferințele noastre referitoare la aspectele pe care am dorit să le aprofundăm.

Tot prin intermediul proiectului ROSE am avut oportunitatea de a participa la workshop-uri pe diferite teme cum ar fi: gândire creativă, lucrul în echipă, gândire critică. Toate activitățile din cadrul proiectul ROSE au fost interesante și interactive, iar în plus, a fost și o bună modalitate de a cunoaște persoane noi.

Sunt sigură că informațiile și skill-urile dobândite în urma acestui proiect mă vor ajuta pe viitor, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal și recomand colegilor mei să participe la astfel de activități oricând au ocazia.