Fiecare carieră începe cu o educație bună

edukacja 

Educaţia este cea mai puternică armă pe care voi

o puteţi folosi pentru a schimba lumea.

– Nelson Mandela

AVIZIER

Don't worry

be FAM(P)ILY!

TESTIMONIALE

 

 

 

HALCHIN IOANA

Mă numesc Halchin Ioana și sunt studentă în anul II la Facultatea de Administrație și Management Public, specializarea Administrație Publică. În anul universitar 2019-2020 am fost selectată în grupul țintă al unuia dintre cele mai importante proiecte, și anume, ROSE FAMP. Pentru mine, proiectul ROSE a avut o însemnătate puternică datorită faptului că mi-a arătat oportunitățile de carieră pe care le pot dobândi finalizând Facultatea de Administrație și Management Public, totodată am putut să înțeleg că trebuie să fac tot posibilul să-mi depășesc limitele și-mi corectez eventualele greșeli.

Pe de altă parte, prin acest proiect am avut ocazia să aprofundez materia din cadrul facultății, reușind să o înțeleg mult mai usor și să mă descurc mult mai bine în sesiunea din semestrul al II-lea.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LUPU ELENA DANIELA

Numele meu este Lupu Elena Daniela și sunt studentă în anul II la Academia de Studii Economice din București, în cadrul facultății de Administrație și Management Public, la departamentul de Administrație Publică.

În primul an, am avut șansa de a fi selectată în proiectul ROSE și m-am bucurat pe deplin de această oportunitate. În urma participării la acest program, am reușit să fiu pe lista studenților integraliști, deoarece cursurile suplimentare desfășurate prin intermediul acestui program, au fost de mare ajutor, atât în dezvoltarea mea pe plan academic, cât și personal.

Consider că proiectul ROSE a fost o experiență minunată și un ajutor excelent pentru toți studenții. Am reușit să-mi depășesc limitele și să descopăr adevărata mea capacitate, deoarece aceste cursuri au scos la iveală tot ce era mai bun din fiecare dintre noi.

Încurajez toți studenții care au posibilitatea de a participa la acest proiect, să nu ezite, pentru că nu vor regreta. ROSE îi va ajuta enorm să se dezvolte pe toate planurile și vor avea o experiență de neuitat!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MARCU DENISA MIHAELA

Mă numesc Marcu Denisa Mihaela. Sunt studentă la Academia de Studii Economice din Bucureşti în anul al II-lea, în cadrul Facultăţii de Administraţie şi Management Public, la programul de licenţă  Administraţie Publică. Pe parcursul anului I am făcut parte din grupul ţintă al proiectului ROSE FAMP.

Acest proiect a fost un pas mic, dar totodată important pentru dezvoltarea mea. Luând parte la acest proiect, cunoştinţele acumulate mi-au fost de mare folos la examenele finale. În plus, în cadrul proiectului, mediul era unul mult mai confortabil, deoarece erau mai puţini studenţi şi în acest fel aveam toţi şansa de a participa la discuţii sau curajul de a adresa  întrebări profesorilor. Desigur că această şansă o aveam şi în timpul unui curs normal, dar abia când te loveşti a doua oară de acelaşi lucru pe care prima dată nu erai sigur dacă l-ai înţeles, prinzi curajul de a adresa întrebări pentru a fixa mai bine cunoştinţele. Recomand cu încredere acest proiect şi altor studenţi, deoarece cunoştinţele acumulate în cadrul proiectului ROSE sunt utile şi în viaţa cotidiană.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MIHOC NICOLETA

Mă numesc Mihoc Nicoleta și studiez la Academia de Studii Economice din București, Faculatea de Administrație și Management Public, programul Administrație Publică. În primul an de facultate am făcut parte din grupul țintă al proiectului ROSE FAMP.

Proiectul ROSE în care am fost implicată, a avut un impact benefic asupra mea, atât din punct de vedere al dezvoltării mele personale, cât și în ceea ce privește rezultatele școlare. Consider că prin intermediul acestui proiect (remediale) am reușit să aprofundez materiile care mă speriau la început, reușind astfel să obțin note mari la examene . De asemenea, datorită acestui proiect am reușit să ma situez destul de sus în clasament obținând astfel bursă de merit. Totodată, atmosfera din cadrul remedialelor a fost una relaxată bazată pe colaborare și înțelegere reciprocă.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MUȘAT FLORENTINA GEORGIANA

Mă numesc Mușat Florentina Georgiana, sunt studentă în anul II la facultatea de Administrație și Management Public, programul Administrație Publică din cadrul Academiei de Studii Economice din București, iar în anul I am participat la un proiect inedit organizat de facultatea noastră. Acest proiect a fost conceput pentru a facilita și sprijini procesul de acomodare al studenților în mediul academic (activități de tutorat), dar și pentru a oferi o mână de ajutor studenților care simțeau nevoia de aprofundare la anumite discipline (activități remediale). Am participat la 2 tipuri de activități remediale la următoarele discipline: Teoria Științei Administrative cu doamna Păceșilă Mihaela, Introducere în Metodologia Cercetării în Știintele Sociale cu doamna Laura Mina-Raiu. Aceste activități remediale m-au ajutat foarte mult, întrucât acestea au facilitat procesul de înțelegere și asimilare a informațiilor, astfel încât o mare parte dintre lecții mi s-au sedimentat în minte cu ajutorul exercițiilor și a fișelor de lucru propuse de către doamnele profesoare. În acest fel, sesiunea a fost relaxantă și lipsită de probleme. În cadrul acestor activități am aflat răspunsuri la probleme și situații practice, care mi-au fost de ajutor în viața de zi cu zi

 

 

 

 

 

 

 

 

NEGULESCU IONELA - GIORGIANA

Numele meu este Negulescu Ionela Giorgiana și sunt studentă în cel de al II-lea an la Facultatea de Administrație și Management Public, specializare Administrație Publică, din cadrul Academiei de Studii Economice din București. În primul an de studiu, 2019-2020, am avut nemaipomenita șansă de a face parte, alături de mulți alți colegi, din grupul țintă al proiectului ROSE FAMP.  Încă de la început am fost încântată de ideea că voi lua parte la toate activitățile care urmau să se deruleze pe parcursul întregului an universitar. În fiecare săptămână așteptam cu nerăbdarea ziua în care urma să am activitatea de tutorat sau remedialele.  Pe lângă acestea, prin prisma aparținerii acestui grup, am participat și la discuții legate consiliere sau orientare în carieră. Am înțeles mult mai bine oportunitățile pe care le am absolvind această facultate.

Activitățile remediale m-au ajutat extrem de mult la înțelegerea și fixarea noțiunilor teoretice, fapt pentru care în sesiunea de examene nu am întâmpinat probleme. Totodată, participarea la activitățile de tutorat, mi-a fost de folos pentru o înțelegere mult mai bună a modalităților de evaluare, a dobândirii unei burse de excelență, de merit sau socială, a condițiilor de promovare a anului universitar.

Proiectul ROSE FAMP a fost o experiență foarte importantă în pregătirea și dezvoltarea mea, atât profesională, cât și personală. Recomand cu multă încredere acest proiect.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PINȚĂ ȘTEFANIA - FLAVIA

Mă numesc Pință Ștefania – Flavia și sunt studentă în anul II la Facultatea de Administrație și Management Public, programul Administrație Publică. În primul an de studii am făcut parte din grupul țintă al proiectului „ROSE FAMP”.

Consider că, proiectul ROSE  a fost de mare ajutor pentru mulți studenți, deoarece cu ajutorul orelor suplimentare am putut înțelege mai bine temele desfășurate la cursuri.

Proiectul ROSE a contribuit cu adevărat în dezvoltarea cunoștințelor mele, datorită profesorilor bine pregătiți și a atmosferei ce s-a creat la desfășurarea orelor. Mulți dintre noi am fost mai activi și am înțeles mult mai bine ceea ce nu înțelegeam la orele normale.

Profesorii care au participat la acest proiect ne-au încurajat orice răspuns chiar dacă nu era corect și ne-au ajutat să reformulăm până ce o să găsim singuri răspunsul corect.

Un proiect super! O experiență plăcută care a reprezentat mare ajutor pentru cei ce nu promovau examenele.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RADU ANDREEA - DANIELA

Numele meu este Radu Andreea – Daniela și sunt studentă la Facultatea de Administrație și Management Public, departamentul Administrație Publică, din cadrul Academiei de Studii Economice din București. În anu universitar 2019-2020 am făcut parte din grupul țintă al proiectului „ROSE FAMP”. Consider că proiectul ROSE m-a ajutat mult în promovarea tuturor examenelor, deoarece am acumulat un surplus de informații în decursul orelor de remediale. Am avut șansa de a relua unele informații, pe care ulterior nu le-am înțeles și pe care profesorii ni le-au explicat iarăși.

Mă bucur că am luat parte la acest proiect, pentru că am reușit să înțeleg informațiile mult mai ușor, iar rezultatele la examene au fost remarcabile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SÎRGHIE FLAVIA MARIA

Mă numesc Sîrghie Flavia Maria și sunt studentă la Facultatea de Administrație Publică, specializare Administrație Publică. Participarea la proiectul Rose din cadrul Academiei de Studii Economice din București m-a ajutat să trec peste dificultățiile întâlnite în ceea ce privește materia din anul I de studii, dar și să ajung să înțeleg mai bine și chiar să dezvolt o înclinație spre anumite materii de bază din cadrul profilului meu precum teoria ștințelor administrative și macroeconomie, prin aprofundarea acestor materii cu ajutor orelor suplimentare susținute de profesorii noștrii universitari.

Consider că prin participarea la acest proiect mi-am putut îmbunătății activitatea universitară, drept dovadă fiind notele mult mai mari obținute la examene după aprofundarea materiei. Datorită orelor suplimentare susținute în cadrul acestiui proiect am ajuns să înțeleg și să îndrăgesc Teoria Științelor Administrative, gândindu-mă serios să îmi realizez lucrarea de licență în acest domeniu. Proiectul Rose m-a ajutat să văd un viitor în cariera mea înțelegând mai bine rostul materiilor predate și a facultății pe care am ales să o urmez în tot ansamblul ei.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

STAMATE ANDREEA DIANA

La început când am aflat de acest proiect ROSE nu eram atât de încântată, deoarce credeam că o să fie doar niște ore în plus și obositoare. Într-adevăr când mergeam la remediale fizic era obositor din cauza locației, fiind necesar să mergem dintr-o clădire în alta, ca și la celelalte cursuri de altfel. Dar orele erau interactive și chiar mă ajutau să înțeleg mai bine materia, îmi plăcea să stau la această activitate, studenți puțini și care își doreau mai mult, fix ce trebuie. Aveam ocazia să răspundem fiecare în parte, să ne dezvoltăm cunoștințele și mai ales toate acestea ne ajutau să rămânem cu multă informație bine întipărită în minte, ceea ce la examen ne era de mare folos.

Apoi, după ce am trecut la etapa de ore online era și mai plăcut pentru mine. Eram eu cu biroul meu, aveam tot confortul, era liniște și puteam să înțeleg și mai bine ce spune  profesorul. ROSE pentru mine este un program ce vine în sprijinul meu ca student la început de drum și mă ajută să înțeleg că și atunci când cred că este imposibil de fapt este doar o iluzie pe care mi-o fac din cauza fricii. De exemplu, Teroia științei administrative, materie de bază, mi se părea destul de dificilă, dar cu ajutorul programului am reușit să răspund în fiecare oră și chair să îmi placă materia. S-a întâmplat la fel și cu celelalte materii la care am participat în cadrul remedialelor, a devenit plăcut și de mare ajutor, acest fapt s-a văzut și în rezultatele de la examen. Consider că ROSE este un program la care toți studenții care își doresc să învețe într-adevăr ceva ar trebui să participe și cred că ar trebui implementat încă din primul semestru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Administrație Publică - anul I

Resurse Umane - anul I

 

 

 

Arghir Daniela Alexandra 

Consider că participarea la proiectul ROSE m-a ajutat să înțeleg mult mai bine atât cum funcționează sistemul de învățământ din cadrul facultății, cât și materia unor anumitor cursuri (de exemplu, la Economie și Statistică).

De asemenea, m-a ajutat în a avea mai multă încredere în capacitățile mele (chiar dacă am mers pentru a obține un ajutor din partea profesorilor și colegilor, am ajuns să pot vorbi mai liber și să îmi pot oferi părerile/răspunsurile la mai multe materii).

În concluzie, sunt recunoscătoare pentru posibilitatea de a face parte din acest program și am avut parte de mult beneficii de pe urma acestuia.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Badea Miruna-Andreea

Anul trecut am făcut parte din proiectul Rose și pot să spun că acesta mi-a fost de mare ajutor. Am învățat lucruri noi și am aprofundat mai bine materia predată la curs. Pe lângă acestea, m-a ajutat și pe plan personal, contribuind la împlinirea unor dorințe proprii, astfel, am avut o încredere mai mare în mine și în părerile mele. Consider că, acest proiect a fost de mare folos, astfel am început să-mi gestionez mai bine timpul, am devenit mai comunicativă, iar adaptabilitatea la noile provocări a devenit noul meu punct forte. Poate la începutul proiectului, am fost emotivă sau mai timidă, dar cu timpul, am găsit soluții pentru aceste probleme. Foarte mult m-a ajutat și prezența celorlalți participanți la proiect, astfel că, spunându-ne fiecare părerea despre subiectul pe care îl dezbăteam, m-a făcut să îmi dau seama că toți suntem încercăm să ne înfruntăm anumite frici și că ne dorim să evoluăm.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Clim Diana Maria

Proiectul ROSE a fost unul cât se poate de benefic, ajutându-mă într-o proporție foarte mare, deoarece am făcut parte din grupul țintă și am putut aprofunda și înțelege mult mai bine materia la care probabil nu aș fi obținut o notă mare dacă nu rezolvam mai multe aplicații, care să îmi fie de folos pentru examen. Orele s-au desfășurat cu un cadru didactic specializat, care a explicat totul atât de bine încât să se poată înțelege noțiunile de la cursurile din cadrul proiectului ROSE. Probabil experianța primului examen nu ar fi fost la un nivel atât de înalt fără acest proiect.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dragnea Elena Claudia

 În primul rând, consider că proiectul ROSE a avut ca deznodământ un procentaj mai mic în ceea ce privește abandonul școlar. Fiind la început, în primul an, fără a cunoaște prea multe lucruri despre mediul academic, „panica” s-a instalat. De aceea consider că programul de consiliere a fost unul benefic, care ne-a ajutat să înțelegem cum se desfășoară cursurile, seminariile și cum stă treaba cu evaluarea, dar și cu modalitatea de acordare a burselor, a locurilor în căminele etc. În al doilea rând, oferirea posibilității de a participa prin programul ROSE la cursurile suplimentare ținute la materiile considerate ca fiind de o dificultate mai mare, a determinat o mai bună înțelegere a acestora, ceea ce s-a putut remarca, cu ușurință, în rezultatele obținute la final de semestru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Găzdaru Iulia Diana

Am participat la proiectul ROSE din pură curiozitate, ceea ce m-a bucurat pentru că am putut în acest fel să mă dezvolt pe mai multe planuri. Astfel, din punct de vedere al facultății, s-a putut observa faptul că am aprofundat materia de la cursuri și am legat prietenii mult mai sudate cu colegii mei, dar am remarcat și procesul dezvoltarii personale prin workshopurile organizate de facultate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bădiță Raluca Eliana

Odată cu implicarea mea în proiectul Rose am avut surpriza să mă descopăr atât ca student, cât și ca om. Totodată, am încercat să privesc acest proiect nu ca pe o necesitate, ci ca pe o provocare, deoarece m-a ajutat să-mi exprim neclaritățile fără să cred că cei din jur mă vor judeca pentru asta. Nu pot să trec peste faptul că m-a apropiat de ceilalți studenți implicați, am învățat că ajutorul venit din partea celorlați și spiritul de echipă te ajută să crești atât personal, cât și profesional. Așadar, Rose a fost pentru mine un izvor nesecat de provocări, cunoștințe și abilități pe care am fost gata oricând să le pun în practică. Cred că dacă nu mă implicam în acest proiect rămâneam aceeași persoană timidă, cu stereotipuri legate de judecățile celorlalți și închisă în ceea ce privește implicarea în proiecte noi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Paicu Ioana-Raluca

Proiectul ROSE mi s-a parut autentic în primul rând prin numele său Responsabilitate, Originalitate, Sustenabilitate și Etică, dar și pentru scopul său de a veni și mai mult în ajutorul studenților, de a-i ajuta în stabilirea informațiilor și a materiei predate la cursuri, precum și adăugarea unor noi cunoștiințe. Personal, consider că proiectul ROSE  fost o experiență interesantă care, pe lângă faptul că m-a ajutat să îmi fixez mai bine informațiile de la curs, m-a făcut să mă acomodez cu ritmul de predare de la facultate, care la început poate fi copleșitor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oprea Dimitria

Nu întotdeauna lucrul individual este singurul care te ajută să-ți consolidezi aptitudinile, informațiile acumulate și, mai ales, cele de natură „nouă”. Absolvind un liceu teoretic și vocațional bazat pe alt sistem de învățare în afara celui tradițional, numele lui fiind Liceul Teoretic Waldorf (Iași), participând de asemenea și în cadrul acestuia la Proiectul ROSE în clasele a XI-a și a XII-a, proiectul mi-a fost familiar și chiar m-a ajutat pentru examenul de Bacalaureat. În acest caz, afirm cu tărie faptul că ROSE, organizat de FAMP, nu numai că m-a ajutat să-mi îmbunătățesc cunoștințele dobândite la cursuri, respectiv seminare, dar m-a ajutat și să leg frumoase prietenii cu unii dintre colegii mei, cu care stăteam împreună în cel de-al doilea semestru pe zoom 3-4 ore pe zi să ne facem temele la statistică, teme pe care ni le dădea profesoara din cadrul proiectului. Nu-mi este rușine să recunosc faptul că în lipsa remedialelor nu făceam față la examen, mai ales la Statistică. Totodată, am descoperit materii care la început nu-mi plăceau, pentru că mi se păreau foarte grele, ca mai apoi, datorită proiectului-suport, să-mi dau seama cât de frumoase și interesante sunt, obținând note bune la toate materiile și nu în ultimul rând, să-mi pot menține locul la buget, lucru care nu este întocmai atât de simplu, din cauza concurenței deosebite din rândul studenților.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trușcă Marian Iulian

În anul universitar 2019-2020, am participat la proiectul “ROSE”, respectiv la orele suplimentare de Economie, Statistică Socială, precum și la cele destinate dezvoltării personale. Acest demers educațional a fost benefic pentru bagajul meu de cunoștințe, întrucât am reușit să înțeleg mai bine conceptele și să asimilez într-un mod unic și complex materia predată. Mărturisesc faptul că și în mediul online, în semestrul al II-lea, aceste ore au reprezentat o adevărată reușită, nefiind constrânse de dificultățile de ordin tehnologic. De asemenea, sunt recunoscător factorilor care au dus la realizarea acestui proiect academic, precum și cadrelor didactice, care au fost alături de noi pe tot parcursul orelor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tapi Mircea-Alexandru

Proiectul ROSE m-a ajutat foarte mult în primul an de facultate, deoarece prin intermediul acestuia am reușit să îmi consolidez cunoștințele în materie de economie și statistică socială. Totodată, proiectul ROSE mi-a îmbunătățit considerabil și performanțele de la examenele susținute la disciplinele la care am participat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

by Tiberiu C.

ROSE@FAMP

 

Responsabilitate, Originalitate, Sustenabilitate și Etică